#nnadsfoot img {display: none;}

Thursday, May 1, 2014

PENGASAS NOUR AIN SKINCARE

Posted by Ireenmia at 1:18 AM


Assalamualaikum, haa, inilah dia Pengasas Nour Ain Skincare, Puan Suhana atau panggil Kak Su. Percaya tak, umur dia da nak masuk 60 tahun. Nampak muda dari umur kan??? Cuba tengok kulit dia, licin bukan sebab bahan kimia, tapi disebabkan produk yang natural berasaskan minyak kelapa dara, minyak zaitun, dan herba. Kalau umur macam ni kebanyakan daripada kita kulit dah ada jeragat. Bukan setakat orang yang dah berumur, tapi orang muda-muda pun dah ada yang berjeragat. Sayang kan. Kak Su ni dah amalkan Nour Ain ni lama, mmg cantik. Jomlah kita start pakai dari sekarang, nanti kulit kita pun tak makan dek usia. InsyaAllah.

0 comments:

Post a Comment

 

IREENMIA THOUGHT Copyright © 2010 |

Free Website templatesSEO Web Design AgencyMusic Videos Onlinefreethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates